Friday, October 2, 2009

perempuan itu

its all about love

perempuan itu
dia ada dalam bayangku
dia selalu ada dalam mimpi2ku

perempuan itu
aku menunggu kamu
yang bukan jodohku

perempuan itu
mungkin sekarang kamu bukan jodohku
entah esuk, lusa mungkin...siapa tahu

perempuan itu
katamu bila kita tidak berjodoh
mesti ada hikmah yg tersembunyi

perempuan itu
ada masih menunggu
apakah hikmah yang sebenarnya

perempuan itu
yang nyata kamu bahagia
yang pasti aku derita

perempuan itu
puas aku mencari penggantimu
namun aku masih buntu

perempuan itu
salahkah aku merinduimu
dan tetap menantimu

perempuan itu
kamu teman sepermainan
hanya aku dan kamu

perempuan itu
bisakah aku menunggumu
sampai hujung nyawaku...

2 comments:

  1. sesungguhnya perempuan itu adalah amat beruntung

    ReplyDelete
  2. siapa gerangan "perempuan itu"...
    harus diingat bunga bukan sekuntum
    dan kumbang bukan seekor.

    ReplyDelete